Mommyishome Lcw, defacto, hm sürekli bakıyorum ve sanki fiyatlar ederinden fazla gibi. Hiç bişey beğenmiyorum. Siz nerelerden alışveriş yapıyorsunuz bebelerinize sevgili anneler?
hunilimomm Mommyishome bu kış alışveriş yapmadım geçen seneki kıyafetlerin çoğu oluyor sadece 1 kot pantolon 2 eşofman tarzı takim aldım lcw dan internetten almadım mağazadan aldım ama geçen sene aldığım 30 40 tl takımları suan 70 tl ye aldım en uygun yine lcw geldi bana bi de avm ye gidince zıbın alıyorum e bebekten Onu da takip ediyorum
mervealco Mommyishome ebebek çok uygun geldi bana. Kumaşlarda değişmiş sanki yumuşacık olmuş bu sene beğendim ebebeğin kıyafetlerini, çok uygun zaten. Bi sweatshirt 30 TL waikikide hm de gereksiz pahalı
Mommyishome mervealco e bebek in ürünlerini de pek beğenmiyorum ben ama değişmiş diyorsanız bir bakayım