Teemo07 canım oda degısıklık yaptım yine aynı. Rutubet falan yok. Toz alerjisi var ama olabildiğince alıyorum tozları. Halılardan desem hep vardı. İnan bende şaştım. Kalorifer yanmaya basladı etkisi olur mu bilmiyorum. Anlayamadım. Kafayı yiceeem. Uykudan uyanıyor kuscanı sanıyor daha cok tedirgin oluyor. Korkuyor. Gunduz öksürük yok. Alerji olsa gunduz de öksürür sanırım. Cok kafam karıstı