Kızlar merhabalar.Kasım 1 itibari ile işe dönüyorum.kızım o gün tam 10 aylık olacak.doğduğu günden beri 7/24 uyku dahil yapışık ikiz gibiyiz.bu yüzden şimdiden çok daralıyor üzülüyorum.ama kızımın geleceği için işe dönmek zorundayım.aynı zamanda maddi şartlar mecbur kılıyor işe dönmeye.iş yerim,patronlarım sağolsun çok anlayışlı insanlar bu zamana kadar beni baya baya idare ettiler.artık dön diyebilirlerdi çoktan.hatta sağolsunlar shıft sistemi ile çalışmama rağmen önümüzdeki haziran ayına kadar iş saatlerimi sabitlediler.08:00/17:00 olarak.ocak 1e kadar süt iznimde olduğu için 1,5 saat kendi planlamamla erken çıkabilir ya da geç gidebilirim.Buraya kadar net anlatmak için uzattım 🙊 valhasıl kelam kızım doğduğundan beri annem bakar diye konuştuk hep ama kendisi koah hastası ve baya zorlanıyor genel durumunda zaten günlük yaşantısında.ama benim bakıcıya verecek param yok çalıştığım ancak yetecek.annemin yanına yardımcı birini alsam nasıl olur sizce ? Yani ne kadar ücret ister,ben yardımcı olacak kişiden neler talep edebilirim (temizlik,yemek,bebek bakımı vs gibi).annesi ya da kayınvalidesi bebeğine bakıp aynı zamanda yardımcı alan var mı acaba ? Fikir verirmisiniz bana canım anneler.İstanbuldayım bu arada.