Ayskem Öksürüğü var ve burnu tıkanıyor bu ilacı doktor verdi kullanıp memnun kaldınız mı 5. Gün henüz düzelmedi 🥺
Kuzeybabyy Ayskem klamen galiba antibiyotik vermişti bizede ek olarak havada vermiştik iki güne geçmişti bizim. Geçmş olsun
nisaballinannesi Kuzeybabyy benim bebeğim çok korkuyor havadan 1 yaşında veremiyorum nasıl verdiniz acaba
Ayskem Kuzeybabyy hava vermedi şuan sadece şurubu içiriyorum antibiyotik zaten burnunu da kendim temizliyorum ama geçmeyince acaba ilaç etki etmiyor mu diye düşünüyorum 🤔 bilemedim 🤷♀️
Dideemmsss nisaballinannesi hava makinelerinde çok ses olduğu için korkuyo bebekler. Nimo markalı taşınabilir nebulizatör var ondan temin edebilirsiniz. Kullanışlı ve ses çıkarmıyo