Merhaba kızlar. Oğlum 2 aylık bugun cildinde kızarıklıklar ve döküntüler farkettim hemen doktora gittik atopik besin alerjisi dedi. Sıkı diyet verdi bana. Yumurta, süt ve süt ürünleri , sana eti ve fındık fıstık tüketme dedi.Eğer yine geçmez artarsa anne sütünü kesip özel mamaya geçmemiz gerekicekmiş.Haftaya kontrol Böyle bi durum yaşayan var mı? Ayrıca acaba atopik cilt için olan şampuana mı geçmeliyim panikten doktora sormayı unuttum.