Sahraligunler Kızım beş gün önce 6. Ay aşısını oldu bacağında şişlik var zeytin büyüklüğünde aile hekimi baktı agumentin yazdı eve geldim bir ölçek verdim kustu daha vermiycem kolonyayla filan ovsam geçer mi acaba
Beycaamommy Sahraligunler ovmayın çocuk doktorunuza götürün enfeksiyon kaynaklı olabilir kan alsınlar
Trkanmete Sahraligunler oğlumda da ceviz büyüklüğünde şişlik olmuştu 3 4 güne geçmişti bizimki hemşire normal olduğunu söyledi.sıcak uygulanmaması gerekiyormuş buz koyup kolonya ile masaj uygulayın demişti. Gerçekten de kolonya ile masaj uygulayınca şişlik küçülüyor.
Merve Sahraligunler yanlış yönlendirmek istemem kızımında 4.ay aşısında bacağında sertlik oldu nohut kadar. 2 farklı doktora götürdüm kolonyalı pamuk koyun dedi ikiside. Geçmişti şükür 🙏 tabi siz yine kendi doktorunuza da danışırsınız 😊 çok geçmiş olsun
Beycaamommy Sahraligunler inşallah büyük ihtimalle deri altı iltihabıdır iğne yaparken kol bacak steril edilmediyse olmuş olabilir
Sahraligunler Merve Cok teşekkür ederim en azından hastaneye gidecegimiz güne kadar kolonya ile sileyim