birbenbirbebegim
Montessori yataklar hoş ama ileride uzun süreli kullanıma sahip olduğu için çocukların beğenmeyebileceğini göz önünde bulundurduk. Ikea’nın uzayan yataklarından tercih ettik. Kesinlikle memnunum, öneririm. Düşme sorunu falan hiç yaşamadık. Yatak alçak zaten.