O zaman korkmayın hiçbir şey olmaz inşallah, ama kabızlık sorunu devam ederse bence doktorla görüşün gerçi artık doktorlarda doğal yöntem olduğu için hakiki zeytinyağı öneriyo ama süt veya mamanın içine koyarsanız bir çay kaşığını çok daha risksiz ve tehlikesiz oluyo. Yapısı yoğun çünkü biliyorsunuz geçmiş olsun🙏🏻
Buyuyoruzannecim6