Busraaaarsn Kan tahlili yaptıracağız oğluma, ama çok korkuyorum nasıl geçiyor yabancı birini görse bile ağlıyor yatarak mi alıyorlar kucağımizda oturarak mi, ağlarken biraz sesi gelmiyor çok ağladığında o yüzden çok endişeliyim
mihrosum Busraaaarsn 22 aylık kızımdan kan alındı ogun. Ben kucagımda tuttum hemsıre aldı. Cok agladı o yuzden 2 hemsıre yardım etti bırı kolunu tuttu dıgerı alabildi.
Gocicim Busraaaarsn ya hic kan aldirmadinizmi bu zamana kadar kucaniza oturtuosunuz damar buluo sonra siz tutuosunuz iki hemsire oluo hemen aliolar evet cocuk da aglio ama sonra gecio bitince
Ananas Busraaaarsn 2 gün önce 2 yaş aşısı için hittim kan idrar tahlili istedim genel kontrol amaçlı kan sayımı vitamin vs. Aşıyı kucagımda yaptılar. Kan için sedyeye yatırıp bacaklarını tutmamı istediler. 2 hemşire vardı biri kolunu ve başını tuttu diğeri kan aldı 30 saniye sürmedi.
Busraaaarsn mihrosum çok geçmiş olsun ben kendim gidemem eşim de olacak inşallah ama zorla tutmaya çok cekiniyorum aşırı ağlıyor çünkü. Inşallah biz de verebiliriz en kolay şekilde