Momyboygirl İkinci sezeryanım kızlar ama bi bölmede iltihaplanma ve acı var yaşayan var mı bunu doktorum antibiyotik verdi hastaneden çıkarken ama endişe ettim yaşayanınız oldu mu acaba
Yingyang Momyboygirl iltihap oldu benim de ilaç labgecti düzenli kullanın yara yerinde akıntı kötü koku falan olursa doktora gidin bide ateş
Batubebis Ben de hafif iltihap oldu ama sonradan geçiyor antibiyotiği kullan zaten hafif antibiyotik veriyorlar. Kullan sonuna kadar geçer. Geçmiş olsun