Bebeğim bazadan düştü 3 gün yoğun bakım da kaldık tomografi de temiz çıktı yani korkulcak bişi olmadığı söylendi şimdi iyi böyle olanınız varmı aman anneler çok dikkat edin bebeğim sürünmüyor diye ilk defa tek başına koydum 5.5 aylık mepersem gizlice sürünmeye başlamış ben farletmemişim hemde ağız üstü geri geri sürünüyormuş şimdi iyiyiz çok huysuzlandı bakalım