Rabiaa-27 Canım güzel ama daha uygun istiyorum. Zamanında çok iyi şeyler kullandım ama diyorumya stok yapmadım sattım yok yere. Zaten oğlumdan biliyorum mama sandalyesine onca para vermiştik ama kullanımı çok kısa sürüyor. Şimdi bu kadar paralar vermek istemiyorum. Çünkü yok yere yine satıcam