Canım anneler yardımınız ve Engin tecrübelerinize ihtiyacım var.
Bebeğim 1 ay 26 günlük. Doğduğundan beri kakasını yaparken sürekli ıkınıyor. Bu normal mi bilemedim. Doktoruna söyledim ama bir probiyotik damla verdi. Sorun çözüldü mü?hayır. İkinci sorunum ise ciltte ki pütürtü.
Anne sütü alıyor. İlk başlarda kırmızı sivilcemsi şeyler çıkıyor sonra geçiyordu. Şimdi ise ciltte renk olarak belli olmayan ama dokunduğunuz da hissede bileceğiniz pütürtülü bir cildi var. Bu geçer mi? Ben istiyorum ki pürüzsüz bir cildi olsun . Çevrendekiler anne sütü alan bebeklerde bu normal diyorlar. Ne zamana kadar sürer peki ?