Hasteneye gittik acile bir şey anlamadılar. Ateş düşürücü fitil verdiler. Yarın polikliniğe görünün dediler. Eve geldik ateşi düştü yavrumun ama sizce gitmeli miyiz tekrardan ? Gitsek de uzman doktor görür mü ki bu saatte var mıdır 😔 menenjitse eğer geç kalmış olur muyuz 😔 Allahım çok korkuyorum