Tulayvelit Kızlar oqlumun başında yara qbi bsyler çıkmaya basladı cok kaşıyo başını npcam blmym lütfen yardm edin kaşnmaktan mahf oldu doktor konak dedi nivea şampuanı kullanıyordum deqiştr sebamed şampuanı kullan dedi değişen bsy yok
Bulutyumurta Tulayvelit zeytin yağ sürüp tarağın ince tarafı ile tersine taramanız lazım yaparken korkmayın tırnakla kaşır gibi yapınca bile kalkıcaktır
Caglaseher Tulayvelit kesinlikle mustela konak kremini kullanın sadece 2 uygulamada eser kalmadı. Konak hemen hemen her bebeğin başına geliyor. Zeytinyağı sürdüm bende ama asidik özellikli olduğu için tamamen bitirmiyor. Konak kremini banyodan 2 saat önce sürüp ince tarakla tarayın sonrasında banyoda şampuanla tekrar tarama yapın ki göreceksiniz tarak kabuk doluyor. Çok iyi durulama yapın ve hemen kurutun. Umarım işinize yarar..
Dzc-Hilal Saf zeytinyağ sürüp konak yerlerine bir saat bekleyip ince tarakla tarayabilirsin. Sonra şampuanla yıkamak gerekiyor. Bebeğimin cildi çok hassas o nedenle her gün yapıyorum ve toparlama oldu tepe noktasında kaldı doktorumun önerisiydi 😊
freemomdz Yarayı bilmiyorum ama konaği hindistan cevizi yagı hemen gecirdi.Doktorum önermisti.Sürdükten sonra beklettim banyo yaptirdım,tararken pul pul döküldü.