Deletedmom_9857 3 gün süren bi ateşimiz oldu kan tahlillerimiz temiz çıktı bugün de sanki kırmızı noktalar oluşmaya başladı boyun çevrensin de bu rahatsızlığı geçiren var mı 🌸
Firdeskoseci Deletedmom_9857 evet canım aynı şekilde geçirdik bizde Bebeğim 11 aylıktı. Üç gün çok zordu bi ateşi vardı sürekli ağrı kesiciyle düşürmeye çalıştık en fazla 37buçuğa düşüyordu. Kırmızı benekler olunca tekrar gittik doktora altıncı hastalık dedi ama zaten benekler başlayınca hastalıkta geçmeye başlıyo dedi
Gulbeyz Deletedmom_9857 benim bebegim de geçirdi altı aylık olunca sonra yanagında oluştu sivilce şeklince küçük küçük bi haftaya geçti
Deletedmom_9857 Firdeskoseci yaaa teşekkür ederim canım bende götürdüm de benekler çıkınca rahatladım peki benekler çıktıktan kaç gün sonra düzeliyor çok huysuz ve nazlı bi bebek oldu 🥰
Firdeskoseci Deletedmom_9857 Aynen canım çok nazlı oldu bi günde çıktı kırmızılıklar ikinci gün sabah silik olmuştu üçüncü günde tamamen geçmişti canım ama enerjisi anca geldi ateş çok zorladı yavrularımızı