55 günlük bbegim var yuzunde kızarıklık şeklinde sivilceler dolu. Yediğime dikkat ediyorum ama nedenini bi türlü bulamıyorum kimisi sütun yağlı diyo kimisi mama veriyorsan ondandır diyo herkes bisey diyo :( nemlendirici kullandım pişik kremleri sürdüm ama gecmedi . sizde de böyle bi sorun oldumu? Olduysa ne yaptınız?