Asilzademom Ailem uzakta olduğu için zaten günde iki kez falan anane dedeyle görüntülü konuşuyoruz. 5 6 aylıkken telefonun farkına vardı aslında dediğiniz gibi ister istemez alıyoruz tlfnu elime ve biraz biz sebep olduk malesef ama kontrol etmeye çalışıyorum artık.