Birgaripanne Merhaba arkadaşlar, kızım 7 ay 20 günlük. Üst 2 dişimiz gelecek inşallah ama bizi bizden alıyor. Sürekli ağlıyor ve avutamıyoruz. Biraz oyun oynuyor sonra gene ağlak. Alt dişlerin nasıl çıktığını anlamadık bile. Var mı önerisi olan ne yapabiliriz?