Prensesss_annesiii Kızlar tapuyu benim üzerime alması için benim ehliyetimin olmasına gerek varmı acaba ehliyetim yoktur ben kullanmicam sadece benim üzerime olsun stiyorum
2balkiz Prensesss_annesiii araç sizin üstünüze olduğunda park halindeyken herhangi bir kazada vs sizi arayacaklar. Ben arabayı aktif olarak kullandığım halde bu tür prosedürlerle uğraşmayı sevmiyorum. Eşimin üstüne. Neden kendi üstünüze olmasını istiyorsunuz?
gozpariltisi Prensesss_annesiii ehliiyer gerek yok ama ehliyet olmazsa sigorta harcı falan fazla çıkıyor bilgin olsun 🙋
eymenzeynep Prensesss_annesiii ilk arabanız mı olacak ? Ve yaşınız kaç ? Yaş küçük olunca aynı zamanda ilk araba olunca sigorta vs fazla çıkıyor. Bu arada ehliyete gerek yok