aliyse063 solunum sıkıntısı çekmesin diye öksüren bebeğe evde hava vermediniz mi öyle bişey. Daha iyi olur içiniz rahat olsun. Hava veriyolar demenin çeşitli yöntemleri var. Nebül ilaç kullanıyo olabilir,maske ile hava alıyo olabilir,cpap yani burnuna takılıp makineyle destek veriliyor olabilir. Bir de entübe olması var ki bundan korkulur. Sizinki yemek yiyormuş demek ki sağlık durumu iyi ve kontrol altında