Merka ben ben ben ve ben 😱 8. Günüm tık yok 🙄 ne belirti ne başka bir şey ki korunuyoruz prez hap + geri çekilme ( tek başına korunma yöntemi değil kesinlikle ) ikinci hamileliğimde prez ve hapla hamile kaldım 1 dk geç içtiğim olmadı ama işte. İlk hamileliğimde de 5. Ayımda gecikmem oldu 5-6 gün kadar test yapmamın ertesi günü adet oldum stresten kaynaklıydı sanırım test negatif çıkınca sevinçten ağladım 🤦♀️ 1-2 gün daha bekleyip test yapıcam yine bakalım 🤷🏻♀️