alisileedis hiç bir şey kullanmadık biz. Benim bebeğim 8ay kustu. Yedirdim
kustu içirdim kustu naptıysam kustu. Ar mama thickener gaviscon hic bir şey zerre işe yaramadı. Tek fark şu benim çocuğum ozamanlar iştahlıydı. Ona rağmen kilo alımlarının çok kötü olduğu zamanlar oldu. İnanin bir ilacı yok. Zamanla geçecek. Katı beslenmesi önemli. Ne kadaf kıvamlı şey yiyebilirse midede okadar uzun kalıyor çünkü. Ben hiç geçebileceğine inanmazdım ama geçti. Suan sadece genzine geliyor bazen ama hasta vs olmadığı sürece artık kusmuyor. Sizin de geçecek, emin olun geçecek