herseyguzelolacakk -Yasminnn_75_ ben kısa kollu zıbın giydiriyorum sadece canım. Gayet yeterli oluyor 🥰
Gin -Yasminnn_75_ eviniz kaç derece oluyor? 2,5 tog çok kalındır sadece zıbın yeterli olur. Eğer 20 derece ve üstü oluyorsa sıcaklık terleyebilir çocuk.
-Yasminnn_75_ Utkucan yaa korkym üşür diye öyle bacakları açık olucak sonuçda tek tulum giyicek bişey olmaz mı
DunyaHusna07 21 derece de içine atlet giydirip yatırdım bugün dün hiç bişey giydirmemistim🙈ama ben üşüyorum diye oda üşüyor sanıyorum çünkü ben yorgan orterken onun hiç bişey ortmemesi üşüyor hissi veriyor bana ama çocuklar biz gibi değil tabi☺️
Aysayd -Yasminnn_75_ odası 21 derece şuan üzerindeki 2 tog zıbın var sadece içinde ama üzerine bişeyler örtüyorum. Amacım üzerini açınca üşümesin
Minikprenses_1 2,5 tog baya kalın oluyor canım ince uzun kol yada kısa kol zıbın bile olur ama odanın ısısı da önemli tabi kızımın odası 23-25 derece arası terliyor zibinla bile keske düşük olanı alsaydık dedim
-Yasminnn_75_ Minikprenses_1 yaa bende kaşık olursa daha iyi olur diye düşündüm ilk bebeğim üşümesin diye elimden geleni yapym
Mircet -Yasminnn_75_ çok yüksek 2.5 odanın ısısı kaç ki terleyip hasta olması daha kötü üşür diye düşünme
gmzerdgn bizde 2 tog var h&m den almıştım içine zıbın ince sweat pantolon giydirip yatırıyorum siz böyle yazınca sanki çok mu giydiriyorum acaba az bişe terlio öyle su gibi olmuo yani odası 23 derece
Teachrr gmzerdgn evet canım 2 tog için çok giydiriyosun kısa kollu zıbın ve ince bi pijama yeterli olur 2 tog içine
-erCansu- gmzerdgn ay ben 19derecede atletle giydiriyorum sadece tulumu ona rağmen ilk uyuduğu vakit sicakliyor siz çok giydiriyosunuz