Resmi yükleyemedim bayadir yuklemedigim için unutmuşum kızlar. Bebeğimin vücudu için soracaktım. Doktora git diceksiniz biliyorum gittim de alerji dedi ama ben bebeğime daha önce yediripte alerji belirtisi göstermemiş olan şeyleri yedirdim diyince havadan polenden tozdan da alerji olur dedi. Himm o zaman bugün parka gittik ondan olur mu hocam diyince salıncak kaydırak bindirdin mi dedi evet dedim belkide el ayak hastalığıdır dedi. Ateş oldu mu diye sordu 3 gün önce oldu dedim. Tamam o zaman 6. Hastalıkta olabilir dedi. İlaçları kullan geçmezse tekrardan gel dedi. Benimde kafam karıştı korktum. Kızım 3 gün önce 37-38 arası ateşi gidip geldi 3 gün böyle sürdü bende dişten diyip pek önemsemedim. O gün bugündür ağzına bir lokma yemekte koymuyor ki iştahı iyi olan bir bebekti. Sizce nedir fikri olan başından geçmiş annelerimiz yardımcı olursa çok razı olurum ♥️