123_lutfiye Arkadaşlar yaklaşık on gündür bebeğim emmiyor, sağım da yapmadım şuan bir mememin sütü yapışkan şeklinde yoğun neden olabilir 😕🙁☹️
1mom1beybi 123_lutfiye netten baktım ne kadar doğru ama yoğun süt sütün yağlı olduğunu gösterirmiş. Buda iyi bişeymiş ama yapışkanlığını bilmiyorum
Bir_prens_bir_prenses 123_lutfiye biriken sütü sağman gerek biriken süt icirilmez bebeğe. Sağınca olması gerektiği gibi gelir