Tubasel5 15 gündür dizinde kitlama sesi geliyor . Korkmaya başladım pazartesi doktora goturcem. Başına gelen var mı 🙄
NefesMaviDeniz Tubasel5 Kaç aylık bebeğiniz bilmiyorum ama bizim ikizlerimiz 4.ay doktor kontrollerin de doktorumuz eklem yerlerinden özellikle kollar ve dizlerden ses gelebilir endişe etmeyin demişti. Özellikle bileklerinden geliyor hep ama isterseniz sizde doktorunuza danışın.
Fitifiti Tubasel5 Büyük oğlumda da vardı o ses neredeyse 2 yaşa kadar ara ara duyardım. Şimdi 3 yaşını geçti. Henüz kemikleri çok ince olduğu için normal.
Tubasel5 NefesMaviDeniz 5 aylık olacak iki gün sonra. Herkes normal diyor ama korkuyoruz işte herseydeb
Neseuygar08 Benım oğlumdan var o sol dız kapağından gelıyo ses bende kafaya takıyorum ama bakıyorum düzgün basıyo bı agrı sızı yok herseyı normal durumda 4 aylık olucak bı hafta sonra
Miniknur Normal:) o dönemler bizimkinde de komşununkinde de oluyordu. Garip gelmişti ama doktorlarımıza sorduk. Büyümeden kaynaklıymış