Yenibirannecik cok zor bende de oluyordu en son hocaya nazar duası yazdırdım taktım sanki biraz rahatladı bilemiyorum geçiyor bu günler Allah sabır versin, korkmayın sakin olun dua okuyun gaz olabilir, ben sakin olunca bebegimde sakinlesiyordu sanki Pet şişe falan gicirdatiyordum ağlarken dikkatini birseye çekmeye calisin