Crn35 Merhaba 40 mın çıktığı gün adet oldum sezaryenle doğum yaptım vr bebeğimi emziriyorum sasırdım açıkcası benim gibi olan var mı ?
AlyaDuru24 Crn35 Bende normal Doğum yaptım 40 çıktığı gün adet gördüm emzirdiğim halde ebem normal olduğunu kişiden kişiye bu durum değişirmiş ben normalde de adetlerim düzenli olurdu hep Doğumdan sonra da aynı oldu
Damla33 Crn35 bnde 31. Gunu oldum sanirim 40im bile cikmadi daha 😊😊ilk 4 gun cok yogun oldu benim suan azaldi cok sukur bi ara olcem sandim kan kaybindan 🤣🤣