Bebeğim 3 aylık sütüm azaldığı için bu aydan mama takviyesi yapmağa başladık her şey yolundaydı kakasını günde 1 defa da olsa yapıyodu yada 2 günden birde sıvı şeklinde hiç zorlanmadan yapıyodu lakin 3 gündür yapmıyor ve rahatsızda değil ama ben çok endişeliyim normalda 2 günden uzun olmazdı kakasını yapardın lütfen bilginiz varsa yardım edin