Mucadile arkadaşlar bebek doğar doğmaz değil de 3 aylıkken baaşlamak mı daha mantıklı direkt doğumdan itibaren başlamak mı? ilk üç ay çok kaka yapar diye düşünüyorum, 3 aylık olunca direkt tek beden bezlerden mi alsam?
Ahmetaslanannesi Ben hic kullanmadım. Bilmyorum ama. Dediğiniz gibi ilk üç ay her altını acitgiimzda kakaliydi
herseyyalantekgerceksen Vaktiniz olup da yaparsnz helsl olsn valllhi ben evde neredeyse plastik tabak çatal kullancm 😂🤦
Mucadile herseyyalantekgerceksen işte ilk üç ay çok kaka oluyor ondan tereddüt ediyorum. sonrası için vakit ayırırım inşallah ama ilk aylar sıkıntı:/