8 aylık Olacağı zaman post açmıştım oturamıyor diye. 9 aylık olacak hala aynı oturamıyor devriliyor. Emekleme yok çokmu kafaya takıyorum bilmiyorum ki erkek kardeşim 10.5 aylıktı desteksiz oturmaya başladığında 14 aylıktı yürüdüğünde. Normalmi bilmiyorum ki 😕Bebeği böyle olan varmı ?