Arkadaşlar iyi akşamlar pazartesi günü azı dişimi çektirdim ve ağrısı bir türlü geçmiyor dün acile gittik iltihap var dedi antibiyotik başladık emziriyorum da parol harici bir şey içemiyorum başına gelen var mı kaç gun de geçer artık dayanılmaz hal aldı:-(