Uykusu var ağlıyor sallıyorum biraz sakinleşiyor geri ağlıyor sabahtan beri böyle 3 tane aşı yapıldı 2 ay aşısı ya ateş düşürücüde verdim ağrısı kesilir diye sakinleşmişti geri başladı ya normal mi böyle ağlaması çok doğrı düzgün emmiyorda ağlıyor ellim ayağım üzüntüden titremeye başladı artık zaten kolik bir bebek 😭