Meleknaznannesi Kızımın ensesinde saç diplerinde kırmızılık var doğduğundan beri ben doğum lekesi sanıyordum ama sürekli kaşıyor orayı, kabarıyor alerji olabilir mi acaba alerji testi yapılsa çıkarmı? 5buçuk aylık şuanda.
Gnss Meleknaznannesi benimde kızımda yoktu son bir kaç gündür çekiyor ensede ki saçlarını kaşıyor ensede kızarık hafif neden acaba ya alerjik bi bebek ama orda hiç olmazdı bende şaşırdım
Sedakcby Meleknaznannesi bebeğimin ensesinde de kızarıklık var saç diplerinde tam kafasının arkasında yani. Çoğu kişide var doğum lekesi değil miymiş 🙄 alnında da vardi kırmızılık ilk doğduğunda benek benekti. Şimdi alnındaki ağlayınca falan hafif kızaroyo geçiyo
Asya_- Meleknaznannesi benimde kızımın ensesinde var . Dikkat ettimde emzirirken kucağımızda olduğu için kolum ensesine geliyor teni hassas olduğu için kızarıyor. İndirince 20 dk sonra geçiyor
Meleknaznannesi Sevdaakblt bencede alerji olabilir, alerji testi yaptırsam kesin çıkar mı acaba onuda bilemedim her zaman kesin çıkmıyomuş
Meleknaznannesi Sedakcby evet araştırdığım çoğu bebekte varmış anlamadım bende doktora götürmeyi düşünüyorum randevu alıpda
Sedakcby Meleknaznannesi valla 8 aydır hiçte sormadım he😅 aklıma soktun şimdi diğer kontrolde sorayım
Meleknaznannesi Sedakcby ama bizimki çok kaşıyor, kabarıyor eli sürekli oraya gidiyo. Sizinki kaşımıyosa rahatsızlık vermiyo demek ki 😌 yinede tabi kontrolünde sorun sizde belki doğum lekesidir canım
Yazannesi1 Sedakcby bizdede var aynı lekede ensede kafasının tepesinde. İki kaşının ortasında ☺️ Hemşire geçecek dedi sanki biraz renkleri soldu ama geçmedi daha ☺️
Aleph Meleknaznannesi benim bebeğimde de var. Doktorlar hemanjiom diyorlar o kızarıklıklara. Bi çeşit damarlanmaymış, 1 yaştan itibaren en geç 2 yaşında geçiyormuş. Sağlığını etkileyen bi durum değil merak etmeyin 😊
Nuray23 Meleknaznannesi Doğduğundan beri benim kızımda da var. Bende leke diye düşünürdüm ama sorayim bende bidaha ki gittiğimizde.
Ayselssl Benim oğlumdada var ensesinde dogduğunda daha kırmızıydı şimdi 5 aylık birazdaha pembemsi ama sürekli kaşıyor kanatıyor sadece o bölge değil tüm kafası çizik içinde bu ay kontrolde göstericem gerçekten korkmaya başladım artık
Meleknaznannesi Ayselssl hadi yaa gösterin gösterin bende göstericem çünkü sürekli kaşıyo demek ki bişey rahatsız ediyo gerçekten
Mercimegin_annesi Meleknaznannesi merhaba 5 aylık kızımda da aynı sorun var. Kızarıklık doğumdan beri vardı son iki haftadır kabarıyor kasıyor. Sağlık ocağına götürdüm hametan verdi tahriş olmuş dedi.suruyorum dökülüyor iki gün sonra yine kabarıyor . Doktora götüreceğim. Sizin bebeğiniz nasıl oldu geçti mi test yaptirdinizmi