Kucukmucizem2704 benim kizim da 1 ayliktan sonrs hep oyle uyudu. Bizim bi yogun bakin hikayemiz var, yogun bakima girmeden onceki gece yanimizda mavi isik verildi. Cirilciplak ve savunmasız hali o aglamasi ve korkudan ellerini kollarini dusuyorcasina havaya kaldirip yardim istemesi benim hala beynimde kursun gibi sapli (butun gece egilik bir vaziyette ben ellerini babasi ayaklarını tutarak sakinlestirdik ve uyudu kurban oldugum) sirt ustu yattığında da ayni hareketi yapiyordu bazen ve cok uzuluyordum. Yegenim tavsiye etti yüzüstü yatir diye ama ben okuduklarimdan cok korktum ve kendi tedbirlerimi gelistirdim; yatak icine gocmeyecek bi yatak olmalı, hani sizin yataginizda yorganin ustune falan yuzustu yatirmayin. Cunku en iyi donen bebek bile yuzunu bi yataga dönüyor bekliyor sonra ceviriyor bazen, o surede nefessiz kalmasin. Bazen burnunu kapattim tepkisine baktim hemen kendini kurtariyor allahin izniyle. Yastik kullanmıyorum, bogulma onleyici yastığım var sevmedi, alcak da olsa o hafif yukseklik durumu hosuna gitmedi. Telsizi hep yanimda ufak bir ses dahi olsa bakiyorun bisey olmaz demiyorum asla. Onun rahat oldugunu bilmek de col guzel. Ayrica kemik gelisimi icib bu pozisyon lazim, sirt usti yatiranlar bile gunduz boyle yatirip kas ve kemik gelisimine destek olmalılar. Bebegim 3 aylik, gaz sorunumuza da çok iyi geldi bu, agzidan ve popodan uyurken bile cikariyor gazini rahatca, sirt ustu yatarken gaz gelince aglayarak uyaniyordu