thetellus_ Kızlar oğlum emerek uyuyo. 10 buçuk aylık gece çok sık uyanmaya başladı gece beslenmesini nasıl kesebilirim? Yaşayan anneler yardımcı olurlar mı onun yerine ne verebilirim ne önerirsiniz? Bir de emmeyince çok agliyo gece nasıl sakinleşir ki?
nur-nr_123 thetellus_ cnm her uyandığında emzirme pışpışla geri uyutmaya uğraş fln ve gece mutlaka rüya öğünü ver
buselidunya thetellus_ Benimki de 10 buçuk aylık, geceleri daha sık uyanmaya başladı ama her uyandığında emzirmiyorum emziğini koyup pış pış yapıyorum eğer durmayacak gibiyse ağlıyorsa anca öyle emziriyorum ama her günü bir olmuyor tabi 🤷🏼♀️
herseyyalantekgerceksen Dolunayda bebekler huzursuzluk yaşıyor olabilir sizi özlüyor olabilir nesne devamlılığı olduğu bu dönemde sizi kayıp ettm deyip arıyor olabilir emme de doğru düzgün sizi istiyordr