Selâmunaleyküm hayırlı akşamlar 🙋🏻♀️
A101e çooooooooook güzel kitaplar gelmiş.
Etkinlik, boyama, çıkartma, büyük resimli anlatımlı, bebikolar için kartlar, kartlı kalın kitaplar, anneler için bir yazarın büyük kitabı, okuma kitapları, kokulu hikâye kitapları 🤭🤭🤭🤭
Ben çok sevdim.
Kızım 6 aylık eğitici bir kitap aldım küçücük o kadar güzeller ki bir de harf kartları aldım 💃🏻
Çok uygunlar bir bakın derim benim aradığım her şey gelmişti hepsinden almak istedim ama içerikleri büyük çocuklar içindi genelde daha sonra alırım dedim 🙈