1bebis1annis Merhabalar kızlarınızın saçları nasıl uzuyor biz 7 buçuk aylık olduk ama hala çok çok az yeni uzamaya başladı 2 ay çok döküldü eşimin saçı çok az ona benzicek diye korkuyorum herkes babasının az diye söyleniyor 😪
Gmze1998 1bebis1annis Bebek saçları dökülüp yeniden çıkıyor eski fotoğraflara bakıyorum erkek gibiymis kızım evet genetik saç ama kızsa anneye çeker badem yağı sürebilirsiniz uzaması sağlıklı olması icin
buselidunya 1bebis1annis bebekten bebeğe değişir ki 🥲 ben kelmişim annem beni hep şapkayla gezdirirmiş, kızımın da saçı yoktu şuan 11 aylık olucak ama 2-3 aydır anca güzel uzadı🌺
Siyahii 1bebis1annis 6. Ayda bebekler saç dökerler ben 7. Ayda sıfıra vurdum şuan 16aylık hepsi toplanacak kadar uzamadı ama iki kuyruk yapıyorum öyle söyleyim.