Miniginannesi Bez teklif etmeyin en başta çocukta kafa karışıklığı yaratır. Bir yakınımın çocuğu 5 yaşında hala kaka yapacağı zaman bez bağlatıyor. Oğluma eğitim vereli 2 ay oldu. Yeni oturttuk kaka olayını, çişten daha zor, sabırlı olun. 5 güne kadar tuttu kakasını, tutmaktan kabız olunca işler iyice kontrolden çıkmadan “doktoruna danışarak” duphalac şurup aldım. Hep biraz altına yapıyordu ben görüp tuvalete yetiştiriyordum. Her kakası geldiğinde anne acıyor, krem sür diyordu. Sürekli konuştum kaka yapmanın çiş yapmak gibi normal birşey olduğunu, kakasını yapınca rahatlayacağını anlattım. Kakazoo kitabını aldım sürekli kakalara baktık, okuduk sık sık. Derken oğlum birgün kakamm geldii diyerek tuvalete koştu 🥰 Şimdi anne sen çık ben kendim yapcam diyor ben kapıda bekliyorum ☺️ Demem o ki biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏼 Sabır ve sıkmadan üzerine düşerek halloluyor 🌺