UmayGmz Bazen 3 saati bile buluyo hatta uyandiramiyorum uyku ağır basiyo gece uyumazsa sabahları daldiginda uyandırmak için baya çaba sarf ediyorum Bizde kaldık 24 saat ışın altında anne bebek kan uyuşmazlığından dolayı Bide ilk 7 gün mama ile beslendi meme verdiğim halde almadı alamadı süt gelmedi sarılık hastaneden çıkamamak herkesin süt sorması falan strese girdim eve geldikten bı kaç gün sonra gelmeye başladı sütüm Hastane de 40 cc veriyoduk her 2 saatte bı doymuyodu hanımefendi ve evde 30 cc 40 cc derken verdik falan şimdi azalttım emdiği için 20 dkka hep emmiyo zaten ilk 5 dk falan emiyo sonrasında çok az yutkunuyo meme de uyuyup kaliyo 6 7 dkka içinde