Kızlar ilk doğumumdan sonra bu sendrom başladı bende. Her ay Adetime 1 hafta kala böyle bütün vücudum titriyor, iliklerime kadar üşüyorum resmen. Şuan da aynı şekildeyim.hani gece üstün açık uyursun da için titreyerek uyanırsın ya aynı böyleyim. Yatağın içinden çıkamıyorum. Hava da öyle çok soğuk değil Adanadayım. Böyle birşey yaşayan var mı? Neden oluyor böyle?