Melikeeeecansuu Oglum 4aylık aşı oldu 1ay önce şuan 5aylık 2haftadr kızarıklık şişlik vardı. Suan boyle olmuş içi intap gıbı basına gelıp hastaneye gıden varmı https://imgyukle.com/i/kC9ohQ https://imgyukle.com/i/kC9krs
Melikeeeecansuu lanadelmiyav kafa gıttı pardon ya 1aydr kızarlıklık var ama içi intap var onu napmam lazım