Merhaba güzel anneler ve anne adayları.. yarın kızımın 4 aylık aşısı var ama öyle bir korku var ki üzerimde 2 aylık aşısından sonra çok zor geçti.. öyle korkuyorjm ki bundada öyle olacak diye neler yaşadınız sizler birde epilepsi şüphesiyle tedavi görüyoruz oda çok yıprattı galiba hastanede yatıp şıktık