Pamuk canim ben normal dogum bendede aynisi oldu doktorum normal dedi bu akintilara 2.ayimi bitirdim gecen ayda bu ayda iki gun kahve akintiyla karisik pembemsi kanamam oldu sanirim boyle olduktan bir iki ay sonra normal regli gormeye baslaniyormus,suan hormonlar kendini hazirliyor