5 aylik bebegim var 2 haftadir kan ilaci kullaniyoruz fakat bebegim bi aksilesti gece agliyor uyumuyor pisik oldu bu zamana kadar pisik nedir bilmiyorduk ama suan alt kısmı cok fena bezine hic firsat vermiyordum az bile olsa degistiriyordum ama neden boyle olduu nasil gececek hergun yikiyorum kremler pudraliuorim acba kan damlasi idrarda asit mi yaptiki anlamadim