Annnisshhh Kıştan balkabağı püresi yapıp kavanoza koymuştum şimdi çözdürüp versem sıkıntı olur mu acaba
Thesra Annnisshhh Olmaz herhalde ben püre yapmadan bütün halde koyup kullanıyordum ama🙄 Sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
Minnakkk Annnisshhh ben yeni yapıp koydum kıştan bitane kabağım vardı onu püre yaptım buzluk poşetlerine koydum tek tek muhallebilerine kullanıyorum bısey olmuyor ama çözdürmüyorum ben dırek muhallebıye atıyorum
NurR Annnisshhh dilim dilim yaptım poşetlere koydum Bi tane çıkarıp pişiriyorum buharda. Sizinki pişmiş sanırım değil mi pişmiş gıdada emin olamadım 🤔
ZeynepAdam Annnisshhh olmaz bence ama once tadina bakin siz yine de :) ben kucuk kucuk dogradim o sekilde buzluga koymustum.