Kbrasg İyi akşamlar pişirip mi buzluğa koyayım küçük küçük çiğden mi bilgisi olan yazabilir mi yeni başlayacağız?
MesNes Kbrasg bir tepsiye yağlı kağıt serip 1 kg kıymayı cebiz büyüklüğünde yuvalaryıp üstünü kapatıp buzluğa koyuyorum donduktan sonra buzdolabı poşetine koyuyorum ve her sabah 1-2 tanesini dolaba alıp çözüdürüp yemeklerine ekliyorum
Vanilya Kbrasg Ben top top ayırıyorum sonra buzdolabı poşetlerine kağıt gibi yayıp incecik donduruyorum. Çözülmesi kullanması kolay oluyor
hypatia Kbrasg ilk aylar çiğ kıymayı buzdolabı poşetine kağıt gibi yayıp kare kare kesiyordum pişireceğim zaman kırıp alıyordum. Daha kolay oluyordu tek tek yuvarlamaktan
Kbrasg MesNes Nasıl pişiriupsunuz peki direk yemeğin içine mi koyuyorsunuz pişirip mi ekliyorsunuz acaba
MesNes Kbrasg direkt ısı görürse bütün kalabiliyor bebeğim o şekilde bazen yemiyor. ben de soğuk suyla dağıtıyorum önceden dolaba aldığım için çözülmüş oluyor sonra o suyla beraber yemeği yapmaya başlıyorum
Sedakcby JackDaniels 10 gün sonra 8 aylık oluyo bebeğim. Kuzu kemik suyu yaptım. Allerjiden dolayı biraz geç başladık. Mesela her corbasina kemik suyu koyuyo musunuz yada kıyma haftada kaç gün veriyorsunuz
MesNes Sedakcby bana sormamışsınız ama yazmak istedim kemik suyu var diye kıymadan vazgeçmeyin mutlaka her gün bir yumurta büyüklüğü yedirmeye çalışın kıymayı ciğeri çok faydalı