Feyzagkgz verdikleri ilacı içmezsen emzirebilirsin. İlacı içersen emzirmeyeceksin bana öyle dediler ben ilaç kullanmadım bebeğimi de emzirdim o da virüs kapmıştı. Hergün yattığımız çarşafı yastık kılıfını değiştirdim bebeğimin de aynı şekilde sürekli evi havalandırdım kendim de nane limon, ballı zencefil içtim gece bile maskemi çıkarmadım çok şükür atlattık inşallah sizde biran önce atlatırsınız 🙏