sariKizim_akKizim 1 hafta öncesine kadar gayet iyiydi ama d vit e başladıktan sonra 2 günde bir yapmaya başladı kızlar ne yapmamı önerirsiniz ? Yapmadığım masaj kalmadı
minmin-hanim sariKizim_akKizim devit benim kızıma da kabızlık yaptı, bıraktım vermedim düzeldi. Şu an deca -tabs kullanıyorum gayet iyi 👍
Bao sariKizim_akKizim 2 günde bir gayet normal. Düzeni öyledir. Zamanla değişiyor. Bazen sık bazen seyrek oluyor. Ama 2 günde bir hiç sorun değil. D vit le alakası yok.
MinikCivciv15 sariKizim_akKizim dvitaminden olduğunu düşünmüyorum. Ama içinize sinmiyorsa daha temiz içerikli d vitaminleri var yani şöyle sağlık ocağınıj verdiğinde ayçiçek yağı var. Zeytinyağlı olanları var zeytinyağlı bir tane tercih ederseniz yapmasına katkı sağlayabilir. Ama direk vitaminin etkisi olduğunu sanmıyorum
Guzelkizimbenim AleynaMelis doktor önerisi değil ki bebek doğduğu zaman başlanır sağlık ocağına gitmediniz mı ordan verirler genelde ve d vitamini çok önemli kemikler dişler için
Krtlmy AleynaMelis anne sütünden alamadığı tek vitam d vitaminiymiş doğar doğmaz başlanır başlamadıysanız doktora yada sağlık ocağın da yazdırın
AleynaMelis Guzelkizimbenim biz 1 ayligiz aradilar bizi 25 ekimde gelin dediler ve başlamadık bile d vitaminine
Guzelkizimbenim sariKizim_akKizim 10 güne kadar normal eğer çok sıkıntı olursa bebekte mudahele edin bence o d vitaminide kullanmayın ocean 400 tavsiye ederim zeytinyağlı
Mmeelliikkeee sariKizim_akKizim bizim de 19 gün bende aynı şeyi düşünüyorum başladığımdan beri zorlanıyor artık
sldmoom sariKizim_akKizim anne sütü alıyorsa 8 10 güne kadar normal demişti doktorum benim oğlum 7m günde yapmıştı sonra 4 günde bir oldu zaman geçtikçe azaldı
ozlemleyla sariKizim_akKizim bizim doktorumuz d viti kullanma deva-tabs alın dedi öyle yaptık sorun yaşamıyorum